sama.

May 7, 2011

dear blog.
sama.?
apa yang sama.?
 mereka kata muke kami sama.

ni dia.ibu saya.

dan ni saya.

so.saya rasa.
sape yang nak tgk muka saya bila umur saya 40 an.
mereka boleh la tgk dri muka ibu saya sekarang..
sebab saya nak jadi cantik mcm ibu saya.

selamat hari ibu..
uby sayang ibu sangat2.
dunia akhirat.
dan uby nak jadi macam ibu..

ya Allah ya Tuhan ku.
aku mohon kepada mu.
panjang kan lah umur kedua ibu bapa ku.
supaya aku boleh menjadi anak yang solehah buat mereka.
berikan lah mereka kesihatan.
supaya aku boleh sentiasa melihat mereka bergelak ketawa di hadapan ku.
berikanlah mereka kebahagiaan.
sebagai hamba mu.
sebagai orang tua ku yang melahirkan aku.
yang mendidik ku.
dan juga membesarkan ku.
ya Allah ya Rahman ya Rahim.
aku mohon kepada mu.
jadikan lah aku.
anak yang boleh membahagia kan mereka semasa di dunia ini.
dan juga anak yang mendoakan mereka di akhirat kelak.
amin.

ikhlas dri anakandamu.
Nur Rabeah khamis.

buat bonda tersayang.
Pn. Normah Othman.

dan juga buat ayahanda tercinta.
En. Khamis Bin Salleh.

tidak lupa kepada dua saudara seibu sebapa ku.
Noorshammira Khamis.
&
Nurul Izzah Khamis