HB...ZULHILMI AKMAL..:)

April 3, 2011

dear blog...
hari ni...beday seorang hamba Allah..
nama die ZULHILMI AKMAL BIN HASHIM..
die bukan la BF sy...
tapi die ni org terpenting gak dalam hidup saya...
sebab nyer..
kami dah berkawan hampir 7 tahun kan...

tapi..yang best nyer kan...
kalau jumpe je comfirm gadoh kan mawas..heheeheh
bile x jumpe...aku rindu kau wei..tpi aku x bgthu je..
heheheheheh

selamat harijadi zul...
semoga panjang umur dan berbahagia dunia akhirat...
berbahagia dengan keluarga n org tersyg..
p/s:kalau ada org tersyg tu bgthu je aku..x yh nk rhsia sgt...hehhehehe
aku suke kawan ngn kau...walaupon kita slalu gado..
gado main2 je kn...
n lastly..thanks tau jadi BESTFRIEND aku...7 tahun tu...lame tau..
yang penting aku syg kau..
NUAR n SYAZA pon..:)


sayang korang..:)

<3

BFF..:)





ni dia....
ZULHILMI AKMAL BIN HASHIM...<3